*Schodzenie się dzieci * Zabawy według inwencji dzieci w kącikach tematycznych * Praca z zespołem dzieci lub indywidualna o charakterze obserwacyjnym i stymulacyjno-kompensacyjnym i wychowawczym * Praca z dzieckiem zdolnym * Zabawy ruchowe, zabawy integracyjne * Oglądanie książek, albumów, czasopism * Prace porządkowe w Sali.
8.00-8.15
Ćwiczenia poranne
8.15-8.30
Czynności higieniczne oraz przygotowanie do śniadania
8.30-9.00
ŚNIADANIE
9.00-9.15
Przygotowanie do zajęć
9.15-11.30
*Zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o podstawę programową: realizacja zajęć edukacyjnych w różnych sferach aktywności dziecka, dostosowanych do jego możliwości (praca grupowa, zespołowa, indywidualna) * działania inspirowane przez nauczyciela w celu wspomagania rozwoju dziecka w sferze ruchowej, plastyczne, muzyczne, językowej, matematycznej * Pobyt w ogrodzie, zabawy i gry ruchowe, obserwacje przyrodnicze, prace porządkowe i ogrodnicze, zabawy dowolne * Spacery i wycieczki
11.30-11.45
Powrót z ogrodu, w szatni czynności samoobsługowe
11.45- 12.00
W łazience czynności higieniczne oraz przygotowanie do obiadu
12.00-12.30
OBIAD
12.30-13.00
Czynności higieniczne, samoobsługowe, przygotowanie do odpoczynku
13.00-14.00
* Relaksacja, odpoczynek ze słuchaniem ulubionych bajek, słuchanie muzyki relaksacyjnej * Gr. Starszaków, gry i zabawy dydaktyczne, zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, zabawy ze śpiewem, ruchowe/praca z dzieckiem o indywidualnych potrzebach rozwojowych
14.00-14.30
W łazience czynności higieniczne, przygotowanie do podwieczorku
14.30-15.00
PODWIECZOREK
15.00-16.30
* Stwarzanie warunków do zabaw odpowiadających zainteresowaniom dzieci * Praca indywidualna i zespołowa w zależności od potrzeb i możliwości dzieci * Prace porządkowe w Sali * W zależności od pory roku, zabawy dowolne w ogrodzie*Kontakty indywidualne z rodzicami * Rozchodzenie się dzieci
Przedszkole jest czynne odponiedziałku do piątku wgodz. 6.30 – 16.45